Het roer om in Duitsland

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het roer om is een forum voor nederlandse emigranten in Duitsland.

De beste wensen voor 2012 !

Laatste onderwerpen

» Reitsport in de Eifel
van marianne ma 30 sep 2013, 07:17

» Paarden hooi te koop
van Cariena wo 05 sep 2012, 09:48

» CORRECTIE ! !!!!!!!!!!Op 30 April 2012 worden alle duitse zenders alleen nog maar digitaal uitgezonden.
van Linda do 08 dec 2011, 08:50

» Dagblad van het Noorden: Nederlanders in Duitsland zijn parasieten.
van Linda vr 25 nov 2011, 19:09

» Opfok op het Gestüt Lehn
van Linda di 18 okt 2011, 17:37

» Grunderwerbsteuer wordt met ingang van 1 januari 2011 verhoogt
van Lehn_Herr wo 03 aug 2011, 18:24

» Eyecatcher! coole merensruin, bereden en betuigd.
van Linda do 30 jun 2011, 14:03

» Rocky te koop
van Hanna do 19 mei 2011, 13:53

» Diverse paardenspullen
van marianne do 12 mei 2011, 20:12

» Pferde Kaufvertrag
van Linda vr 08 apr 2011, 12:20

» Het is winter ....
van Lehn_Herrin wo 09 maa 2011, 11:29

» Hoofdstel uit Estland
van GamblersCup do 24 feb 2011, 16:30

» Vriezer bosch
van luve_rozes di 15 feb 2011, 07:18

» Welke kleur is uw keus voor Slot Lehn ? -- Welche Farbe für Schloss Lehn ist Ihre Wahl ?
van luve_rozes ma 14 feb 2011, 09:19

» Lusitano x Oldenburger merrie te koop
van ingeborg za 05 feb 2011, 20:14

Wie is er online?

Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 22. Dit aantal is bereikt op ma 27 nov 2017, 11:55.

Meest actieve berichtenplaatsers

Affiliates

Te koop Australian stockzadel en hoofdstel. Forumh11
" "
" " Te koop Australian stockzadel en hoofdstel. Image003
" " Te koop Australian stockzadel en hoofdstel. Logoharmwending

2 plaatsers

    Te koop Australian stockzadel en hoofdstel.

    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Te koop Australian stockzadel en hoofdstel. Empty Te koop Australian stockzadel en hoofdstel.

    Bericht van Linda vr 27 aug 2010, 17:21

    Wegens te korte en dan te dikke benen en te ronde paarden te koop mijn Australian Stock zadel.

    Heb hem nieuw gekocht en is ca. 5 keer gebruikt. Met brede boom voor bredere paarden en aardig wat schoftruimte. Nieuwprijs in de winkel was in 2007, 400 euro zonder singel en fenders.
    Zitmaat is groot en zal engelse maat 18" zijn.
    Kleur roodbruin met uitgesneden figuren op het zadelblad. Inclusief fenders en singel die met bont onderlegd is. Koper beslag rondom en onderkant van het zadel is van rood vilt. Heeft bij mij op een kleine ronde fries gelegen en op een erg stevige fjord. Hij is van echt leer van goede kwaliteit.
    Inclusief bijpassend engels hoofdstel wat op de tweede foto te zien is, maat full, zonder bit. Hoofdstel is dus ook ca. 5 keer gebruikt. Nieuwprijs daarvan was 40 euro.

    Alleen samen in 1 koop 250,00 euro...festpreis.

    Te koop Australian stockzadel en hoofdstel. Foto=IGGCSRX3

    Te koop Australian stockzadel en hoofdstel. Foto-TUWKFYFP

    Te koop Australian stockzadel en hoofdstel. Foto-7C7VYYKE
    Aafke
    Aafke


    Aantal berichten : 97
    Woonplaats : west rhauderfehn

    Te koop Australian stockzadel en hoofdstel. Empty Re: Te koop Australian stockzadel en hoofdstel.

    Bericht van Aafke vr 27 aug 2010, 21:26

    zou het op een tinker passen super mooi zadel hoor, zal er over denken heb zelf 18,5 is wat aan de grote kant
    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Te koop Australian stockzadel en hoofdstel. Empty Re: Te koop Australian stockzadel en hoofdstel.

    Bericht van Linda vr 27 aug 2010, 21:47

    Hij is wel voor brede paarden, mijn paarden zijn er niet te rond voor maar mijn benen dus wel.. en te kort.
    Dat heb ik met meerdere zadels dat ik te korte benen heb op ronde paarden. Ik kan mijn benen dan niet lang genoeg maken waardoor ik die oren raak en bij dressuurzadels dus te ver tegen de hoge wrongen zit. Het is wel te doen maar ik geloof nooit dat ik hem nog ga gebruiken. Hij ligt nu al een heel tijdje en ik heb in totaal vijf zadels voor drie paarden en als het goed is krijg ik er nog 1 bij ook. Dus tijd voor wat opruiming. Maar jij woont heel dichtbij, een km of 35 ongeveer....ik kan altijd een keer op de koffie komen en passen..... Koffie
    Aafke
    Aafke


    Aantal berichten : 97
    Woonplaats : west rhauderfehn

    Te koop Australian stockzadel en hoofdstel. Empty Re: Te koop Australian stockzadel en hoofdstel.

    Bericht van Aafke za 28 aug 2010, 09:48

    Hallo goed idee, ik heb zelf een gewoon rij zadel over ,mischien dan wat voor jou , en koffie staat klaar hoor Koffie
    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Te koop Australian stockzadel en hoofdstel. Empty Re: Te koop Australian stockzadel en hoofdstel.

    Bericht van Linda wo 01 sep 2010, 17:58

    Dan gaan we even een afspraakje maken, wanneer komt jou het beste uit ? In het weekend of door de week ?
    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Te koop Australian stockzadel en hoofdstel. Empty Re: Te koop Australian stockzadel en hoofdstel.

    Bericht van Linda do 16 sep 2010, 19:10

    Stockzadel is niet meer gereserveerd. Voor de Tinker van Aafke was hij net een maat te wijd qua boom. Dit is ongeveer maat 36 qua breedte, voor best stevige paarden dus, barokke friesen en misschien wel niet al te ronde trekpaarden, zeer stevige fjorden en zeer ronde Tinkers. Zitmaat engels is volgens mij nog steeds 17,5 inch.

    Ik denk dat jij een boombreedte van 34, en misschien wel 32 zelfs nodig hebt Aafke. 36 is echt te wijd op dit moment. Mocht je een keer een boomloos uit willen proberen dan kun je gewoon even langs komen hoor, dan kun je even boomloos op 1 van de friesen rijden om te proberen.

    Gesponsorde inhoud


    Te koop Australian stockzadel en hoofdstel. Empty Re: Te koop Australian stockzadel en hoofdstel.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za 27 apr 2024, 02:40