Het roer om in Duitsland

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het roer om is een forum voor nederlandse emigranten in Duitsland.

De beste wensen voor 2012 !

Laatste onderwerpen

» Reitsport in de Eifel
van marianne ma 30 sep 2013, 07:17

» Paarden hooi te koop
van Cariena wo 05 sep 2012, 09:48

» CORRECTIE ! !!!!!!!!!!Op 30 April 2012 worden alle duitse zenders alleen nog maar digitaal uitgezonden.
van Linda do 08 dec 2011, 08:50

» Dagblad van het Noorden: Nederlanders in Duitsland zijn parasieten.
van Linda vr 25 nov 2011, 19:09

» Opfok op het Gestüt Lehn
van Linda di 18 okt 2011, 17:37

» Grunderwerbsteuer wordt met ingang van 1 januari 2011 verhoogt
van Lehn_Herr wo 03 aug 2011, 18:24

» Eyecatcher! coole merensruin, bereden en betuigd.
van Linda do 30 jun 2011, 14:03

» Rocky te koop
van Hanna do 19 mei 2011, 13:53

» Diverse paardenspullen
van marianne do 12 mei 2011, 20:12

» Pferde Kaufvertrag
van Linda vr 08 apr 2011, 12:20

» Het is winter ....
van Lehn_Herrin wo 09 maa 2011, 11:29

» Hoofdstel uit Estland
van GamblersCup do 24 feb 2011, 16:30

» Vriezer bosch
van luve_rozes di 15 feb 2011, 07:18

» Welke kleur is uw keus voor Slot Lehn ? -- Welche Farbe für Schloss Lehn ist Ihre Wahl ?
van luve_rozes ma 14 feb 2011, 09:19

» Lusitano x Oldenburger merrie te koop
van ingeborg za 05 feb 2011, 20:14

Wie is er online?

Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 22. Dit aantal is bereikt op ma 27 nov 2017, 11:55.

Meest actieve berichtenplaatsers

Affiliates

workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Forumh11
" "
" " workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Image003
" " workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Logoharmwending

+4
vera
ingeborg
Jeanette
gerda
8 plaatsers

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    gerda
    gerda


    Aantal berichten : 4006
    Woonplaats : Geeste-Dalum

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van gerda za 13 jun 2009, 08:36

    In overleg met Jannemarie Frowijn word de cursus,als er genoeg animo is, op zaterdag 4 juli gegeven om half 2.
    Deelname € 15,00 p.p.

    Laat even weten wie er komt graag even quoten.

    Ze zal dan een stukje theorie geven en daarna een stukje pratijk.
    En daarna al jullie vragen beantwoorden.


    Laatst aangepast door Liesbeth op vr 17 jul 2009, 11:06; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : Datum in titel aangepast)
    Jeanette
    Jeanette


    Aantal berichten : 4475
    Woonplaats : Rindern bei Kleve

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van Jeanette za 13 jun 2009, 20:40

    echt heel jammer gerda Sad maar ook dan kan ik niet .
    Het is n.l heel waarschijnlijk dat ik zaterdag ook moet werken .
    Vanaf 29 Juni ben ik op de nieuwe afdeling ,vanaf maandag zijn er voorraad verhuizingen naar ons warehouse .
    vanaf vrijdag worden de eerste orders uit gedraaid en gepickt ,
    zodat ze maandag geleverd kunnen worden .
    En we moeten dus rekening houden met zaterdag werken voor als er vertragingen of problemen zijn .
    ingeborg
    ingeborg
    Moderator All Topics
    Moderator All Topics


    Aantal berichten : 878
    Woonplaats : Nordhorn

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van ingeborg za 13 jun 2009, 21:22

    Aaah, zaterdag zitten we op wedstrijd in Moorlage! Crying or Very sad
    gerda
    gerda


    Aantal berichten : 4006
    Woonplaats : Geeste-Dalum

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van gerda zo 14 jun 2009, 09:01

    mmm Al met al was de donderdag dus beter?

    Kan dat n.l. nog weer retour draaien
    vera
    vera


    Aantal berichten : 6170
    Woonplaats : Rastdorf

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van vera zo 14 jun 2009, 10:24

    Mij maakt het niet - ik kom. Dacht alleen dat in het weekend makkelijk zou zijn voor de 'werkenden' onder ons.
    @ Darinka
    @ Darinka


    Aantal berichten : 1552

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van @ Darinka zo 14 jun 2009, 14:30

    Mij lijkt 't hardstikke leuk en interessant. In principe kom ik (als ik me goed voel, ben soms extreem moe namelijk). Moet alleen ff met m'n zus overleggen wanneer ze haar verjaardag viert. Die is de 7e jarig.
    gerda
    gerda


    Aantal berichten : 4006
    Woonplaats : Geeste-Dalum

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van gerda ma 15 jun 2009, 09:29

    @Vera, Jannemarie kwam er zelf ook al mee dat een zaterdag dan wat handiger was. Ze behandeld dan Mel voor dat jullie komen. Rust is bij de behandeling altijd heel belangrijk, voor haar en voor het paard.

    Dus dan heb ik
    Vera
    Gerda
    Darinka
    Peet?
    @ Darinka
    @ Darinka


    Aantal berichten : 1552

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van @ Darinka ma 15 jun 2009, 10:42

    Ga vanavond ff m'n zusje bellen, wanneer ze haar verjaardag viert
    @ Darinka
    @ Darinka


    Aantal berichten : 1552

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van @ Darinka ma 15 jun 2009, 12:27

    En zusje viert haar verjaardag dus op 4 juli, welliswaar 's avonds, maar ze woont tegen de Belgische grens, dus dat ga ik niet redden. Had nog geopperd dat ik 5 juli langs zou komen, maar dan vierde ze 't al voor vrienden. Jammer hoor, had me reuze interessant geleken.
    gerda
    gerda


    Aantal berichten : 4006
    Woonplaats : Geeste-Dalum

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van gerda ma 15 jun 2009, 16:21

    Van Jannemarie ook nog het voorstel om de workshop in augustus te doen.
    Is mij ook prima heb het hier druk genoeg en dan komt ze evenwel voor Mel.
    hebben jullie dat liever??? Ze komt sowieso niet voor een 2 a 3 mensen dan wil ze er toch graag een stuk of zes omdat ze ook haar voorwerk er mee heeft.
    @ Darinka
    @ Darinka


    Aantal berichten : 1552

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van @ Darinka ma 15 jun 2009, 16:59

    Altijd leuk en interessant. Ik ben voor (alleen twee laatste zaterdagenavonden van augustus heb ik al wat Embarassed ). Is het misschien anders een idee om 't met de meeting te combineren? Die is toch bij jou en begint op zaterdagmiddag??? Dan zijn er zowiezo genoeg mensen aan de aanmeldingen voor de meeting te zien?

    Maar......hou geen rekening met mij, als ik kan dan zou 't hardstikke leuk zijn en anders niet Sad
    gerda
    gerda


    Aantal berichten : 4006
    Woonplaats : Geeste-Dalum

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van gerda ma 15 jun 2009, 17:50

    He das nog eens een idee! Dat zouden we inderdaad ook kunnen doen.

    Nou dames laat je horen wie vind dit wat?
    gerda
    gerda


    Aantal berichten : 4006
    Woonplaats : Geeste-Dalum

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van gerda ma 15 jun 2009, 17:52

    Zou het leuk vinden als ieder die het interessant vind kan komen, voor Ingeborg dus ook een optie als de wedstrijden dan weer afgelopen zijn kan zij ook. Volgens mij stond ze al aangemeld voor de meeting. Very Happy
    Jeanette
    Jeanette


    Aantal berichten : 4475
    Woonplaats : Rindern bei Kleve

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van Jeanette ma 15 jun 2009, 17:56

    Das goed , denk dat dat beter gaat passen .

    Moet ff het datum spieken ,ergens september toch ?
    Dan zitten we ook wel vol in het Ravensburger seizoen , maar met
    een beetje geluk geen ploegendienst en/of zaterdag werken .
    gerda
    gerda


    Aantal berichten : 4006
    Woonplaats : Geeste-Dalum

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van gerda ma 15 jun 2009, 19:06

    27 september!
    gerda
    gerda


    Aantal berichten : 4006
    Woonplaats : Geeste-Dalum

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van gerda ma 15 jun 2009, 19:07

    Lekker drankje bij het kampvuur Jeanette daar kan geen puzzel tegen op. lol!
    Jeanette
    Jeanette


    Aantal berichten : 4475
    Woonplaats : Rindern bei Kleve

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van Jeanette ma 15 jun 2009, 21:30

    gerda schreef:Lekker drankje bij het kampvuur Jeanette daar kan geen puzzel tegen op. lol!

    whahah ! dat is waar , maar door de puzzels komt er brood op tafel Go girl ha ha .

    zal wel lukken . Go girl
    Liesbeth
    Liesbeth
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 1585
    Woonplaats : Ost Großefehn

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van Liesbeth ma 15 jun 2009, 21:40

    Oh ja! Als het tegelijkertijd met de meeting is kan ik ook! Go girl
    ingeborg
    ingeborg
    Moderator All Topics
    Moderator All Topics


    Aantal berichten : 878
    Woonplaats : Nordhorn

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van ingeborg di 16 jun 2009, 06:05

    Goed plan!
    gerda
    gerda


    Aantal berichten : 4006
    Woonplaats : Geeste-Dalum

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van gerda di 16 jun 2009, 20:54

    Bij deze Jannemarie is ingelicht.
    Jeanette
    Jeanette


    Aantal berichten : 4475
    Woonplaats : Rindern bei Kleve

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van Jeanette do 18 jun 2009, 08:17

    gerda schreef:Bij deze Jannemarie is ingelicht.

    Schpitzenmäßig Very Happy
    dinopino
    dinopino


    Aantal berichten : 176

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van dinopino wo 15 jul 2009, 16:02

    is er een herkansing voor die osteopathie???? lijkt me namelijk reuze interresant maar 4 juli kan ik niet, want dat is al geweest Rolling Eyes
    gerda
    gerda


    Aantal berichten : 4006
    Woonplaats : Geeste-Dalum

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van gerda wo 15 jul 2009, 20:48

    Word 27 september gelijk met onze meeting.
    Ik heb ook twee Duitse dames die heel graag willen komen, heeft iemand daar bezwaar tegen, ze komen dan alleen op de workshop.
    joke
    joke


    Aantal berichten : 1410
    Woonplaats : Emsbüren

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van joke do 16 jul 2009, 12:03

    Wat nu als ik wel voor de meeting wil komen en geen interesse zou hebben in de workshop? Mag ik dan later aanschuiven voor de meeting, je weet niet of iedereen interesse heeft in de workshop, toch? Wij hebben de osteopaat aan huis gehad, vorige week en die komt begin september ook weer, heb ik dan nog iets aan zo'n sessie?
    Liesbeth
    Liesbeth
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 1585
    Woonplaats : Ost Großefehn

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van Liesbeth do 16 jul 2009, 15:25

    Dan ga je toch gewoon lekker bij de 'mannen' rond het kampvuur zitten Wink Roel kijkt ook graag motorsport, dus wat te kletsen heb je wel daar Laughing
    Jeanette
    Jeanette


    Aantal berichten : 4475
    Woonplaats : Rindern bei Kleve

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van Jeanette do 16 jul 2009, 16:38

    gerda schreef:Word 27 september gelijk met onze meeting.
    Ik heb ook twee Duitse dames die heel graag willen komen, heeft iemand daar bezwaar tegen, ze komen dan alleen op de workshop.

    Neuh hoor , laat maar komen Very Happy
    vera
    vera


    Aantal berichten : 6170
    Woonplaats : Rastdorf

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van vera do 16 jul 2009, 16:50

    Natuurlijk geen bezwaar - hoe meer zielen etc.
    gerda
    gerda


    Aantal berichten : 4006
    Woonplaats : Geeste-Dalum

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van gerda do 16 jul 2009, 20:15

    Geen probleem hoor Joke als je zelf een osteopaat hebt kan ik me voorstellen dat je niet op zo'n workshop zit te wachten, dan ken je het wel Wink Weet nog niet hoe de planning word maar de workshop zal voor in de middag zijn en de meeting starten we gewoon wat later. Er zullen er ook vast zijn die geen interesse hebben dus geen probleem.
    joke
    joke


    Aantal berichten : 1410
    Woonplaats : Emsbüren

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van joke vr 17 jul 2009, 06:52

    Nou liefhebbers van motorsport, dat zie ik wel zitten, wel nog een mazzeltje dat er op 27 sept. geen Moto GP wordt verreden en dan nog, we nemen het altijd op, maar wat zijn we dit jaar vergeten: Assen op te nemen, maar vandaag de dag kan je overal van internet iets plukken wat gepost is. En over de osteopaat ga ik nog even nadenken, misschien neem ik ook nog een echtgenoot mee dus nog een man erbij is wel leuk misschien voor de andere heren.
    gerda
    gerda


    Aantal berichten : 4006
    Woonplaats : Geeste-Dalum

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van gerda vr 17 jul 2009, 08:38

    Ik zal nog even aan Jannemarie vragen wat ze precies gaat vertellen want geloof dat de meeste dames toch wel graag wat meer wilden weten over de ligging van het zadel op je paard.
    Moet dat eens even terug zoeken in het topic hoe we er nu op gekomen zijn. Embarassed
    Dan kun je altijd nog kijken Joke wat je doet.
    Liesbeth
    Liesbeth
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 1585
    Woonplaats : Ost Großefehn

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van Liesbeth vr 17 jul 2009, 09:17

    Ik heb even de datum in de titel aangepast, kan iedereen in één oogopslag zien hoe en wat Wink
    dinopino
    dinopino


    Aantal berichten : 176

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van dinopino vr 17 jul 2009, 09:55

    Wie zijn er uitgenodigd voor de meeting? Moet je nog aan speciale voorwaarden voldoen en waar als ik mag komen wordt ie gehouden (zoekt een verlegen smiling)
    Liesbeth
    Liesbeth
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 1585
    Woonplaats : Ost Großefehn

    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van Liesbeth vr 17 jul 2009, 11:05

    Ik heb even een nieuw topic gemaakt voor de meeting, waar natuurlijk iedereen welkom is en je jezelf uit moet nodigen Wink
    https://hetroerom.forumieren.com/contacten-en-lotgenoten-f19/forummeeting-26-en-27-september-t396.htm#16042

    Gesponsorde inhoud


    workshop osteopathie naar zaterdag 26 september Empty Re: workshop osteopathie naar zaterdag 26 september

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di 14 mei 2024, 21:51