Het roer om in Duitsland

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het roer om is een forum voor nederlandse emigranten in Duitsland.

De beste wensen voor 2012 !

Laatste onderwerpen

» Reitsport in de Eifel
van marianne ma 30 sep 2013, 07:17

» Paarden hooi te koop
van Cariena wo 05 sep 2012, 09:48

» CORRECTIE ! !!!!!!!!!!Op 30 April 2012 worden alle duitse zenders alleen nog maar digitaal uitgezonden.
van Linda do 08 dec 2011, 08:50

» Dagblad van het Noorden: Nederlanders in Duitsland zijn parasieten.
van Linda vr 25 nov 2011, 19:09

» Opfok op het Gestüt Lehn
van Linda di 18 okt 2011, 17:37

» Grunderwerbsteuer wordt met ingang van 1 januari 2011 verhoogt
van Lehn_Herr wo 03 aug 2011, 18:24

» Eyecatcher! coole merensruin, bereden en betuigd.
van Linda do 30 jun 2011, 14:03

» Rocky te koop
van Hanna do 19 mei 2011, 13:53

» Diverse paardenspullen
van marianne do 12 mei 2011, 20:12

» Pferde Kaufvertrag
van Linda vr 08 apr 2011, 12:20

» Het is winter ....
van Lehn_Herrin wo 09 maa 2011, 11:29

» Hoofdstel uit Estland
van GamblersCup do 24 feb 2011, 16:30

» Vriezer bosch
van luve_rozes di 15 feb 2011, 07:18

» Welke kleur is uw keus voor Slot Lehn ? -- Welche Farbe für Schloss Lehn ist Ihre Wahl ?
van luve_rozes ma 14 feb 2011, 09:19

» Lusitano x Oldenburger merrie te koop
van ingeborg za 05 feb 2011, 20:14

Wie is er online?

Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 22. Dit aantal is bereikt op ma 27 nov 2017, 11:55.

Meest actieve berichtenplaatsers

Affiliates

Ruig spul Forumh11
" "
" " Ruig spul Image003
" " Ruig spul Logoharmwending

4 plaatsers

    Ruig spul

    Hanna
    Hanna


    Aantal berichten : 1536
    Woonplaats : Bedburg-Hau

    Ruig spul Empty Ruig spul

    Bericht van Hanna wo 03 jun 2009, 18:51

    Ik doe dit uit mijn hoofd, volgens mij is dit er allemaal nog (de foto's stonden nog op de computer):
    Ik heb wat richtprijzen neergezet.

    Dolk nr 1:
    Ruig spul Messen1
    €10,00

    Dolk nr 2:
    Ruig spul Messen2
    €10,00

    Dolk nr 3:
    Ruig spul Messen3
    €10,00

    Alle drie:
    Ruig spul Messen4

    Degen nr 1:
    Ruig spul Degens3

    Degen nr 2:
    Ruig spul Degens2

    Degens samen:
    Ruig spul Degens1
    €30,00 (beide he)

    Oerlelijke bijl met doodskop:
    Ruig spul Fant-bijl2

    Detail oerlelijke bijl:
    Ruig spul Fant-bijl1
    € 30,00

    Spikey hanschoenen:
    Ruig spul IMG_2982
    €3,00

    Spikey polsband 1:
    Ruig spul IMG_2981
    €5,00

    Spikey polsband 2:
    Ruig spul IMG_2980
    €10,00

    Claymore 1 handig zwaard:
    Ruig spul IMG_2974

    In bijbehorende schede:
    Ruig spul IMG_2973
    € 15,00

    Setje japanse zwaarden, hebben een likje houtlijm nodig, zijn namelijk al meerdere malen gevallen en het is niet het beste hout:
    Ruig spul IMG_2968
    €15,00

    Doodskop van latex achtig spul (is flexibel) door pieke in zijn jongere jaren opgeleukt
    Ruig spul IMG_2963
    Ruig spul IMG_2962
    € 5,00

    En een setje zelfgemaakte spikey scheenbeschermers, niet om mee paard te rijden... (wat lastig te zien -> zie schenen pieke)
    Ruig spul IM000454
    €15,00

    Verder hebben we nog een orginele 2-handige claymore (uit de film braveheart), maar daar heb ik nu geen foto's van. Ik maak binnenkort een foto.
    € 100,00


    Laatst aangepast door Hanna op do 04 jun 2009, 17:08; in totaal 1 keer bewerkt
    gerda
    gerda


    Aantal berichten : 4006
    Woonplaats : Geeste-Dalum

    Ruig spul Empty Re: Ruig spul

    Bericht van gerda wo 03 jun 2009, 19:53

    Hanna wil je mij vraagprijzen per Pb sturen heb hier een zoon die dat allemaal wel heel gaaf vind.
    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Ruig spul Empty Re: Ruig spul

    Bericht van Linda wo 03 jun 2009, 22:38

    Die oerlelijke bijl vind ik dus hardstikke mooi ! Wat wil je daarvoor hebben ? En die twee degens eventueel ? Die spike beenbeschermers vind ik echt gaaf ! Ik zie me daar alleen nog niet mee lopen haha......maar ze zijn wel leuk !
    GamblersCup
    GamblersCup


    Aantal berichten : 455
    Woonplaats : Lingen

    Ruig spul Empty Re: Ruig spul

    Bericht van GamblersCup wo 03 jun 2009, 22:42

    Hanna, ik ben nou wel erg nieuwsgierig wat Pieke speelt!

    Die oerlelijke axt-met-doodskop, wat is dat voor materiaal? Hout neem ik aan, en waarvan is de kop gemaakt? Hoe lang is ie?

    Die claymore 1 vind ik wel tof, maar een bod den is altijd lastig... heb je helemaal geen richtprijzen in je hoofd?

    En ik zou graag een betere foto willen zien van de spikey beenkappen, zou Pieke nog eens model willen staan? Hypochriet
    GamblersCup
    GamblersCup


    Aantal berichten : 455
    Woonplaats : Lingen

    Ruig spul Empty Re: Ruig spul

    Bericht van GamblersCup wo 03 jun 2009, 22:43

    Hanna doet goeie zaken hier met die paardenmeiden.. ha ha ha!

    Je ziet het linda, zulke beenkappen horen er op de bühne dus bij! whahah !
    Hanna
    Hanna


    Aantal berichten : 1536
    Woonplaats : Bedburg-Hau

    Ruig spul Empty Re: Ruig spul

    Bericht van Hanna do 04 jun 2009, 05:49

    Ik zal vanavond eens overleggen wat de prijzen waren.
    Ca 2 jaar geleden hadden we het eens opgeschreven omdat we ervan af wilden. Maar niemand reageerde (op marktplaats) en nu is dat een beetje verwatert

    Ik heb ook nog Larpspullen, maar denk niet dat er larpers tussen zitten of stiekem wel?
    Hanna
    Hanna


    Aantal berichten : 1536
    Woonplaats : Bedburg-Hau

    Ruig spul Empty Re: Ruig spul

    Bericht van Hanna do 04 jun 2009, 05:50

    Oja, de oerlelijke bijl Razz heeft een (hard?) houten steel. De kop is van RVS. En hij is ook nog eens loeizwaar. Zal hem eens op de weegschaal leggen.
    Hanna
    Hanna


    Aantal berichten : 1536
    Woonplaats : Bedburg-Hau

    Ruig spul Empty Re: Ruig spul

    Bericht van Hanna do 04 jun 2009, 05:55

    Pieke speelde in een blackmetal/folk band. Maar is er uitgestapt (was zijn band, dus eigenlijk zonde, maar ja) omdat er te veel gezeik ontstond (ook over mij Neutral ), de bandleden een beetje te ego kregen en omdat Langenort steeds meer evenementen kreeg en het samen begon te vallen met de optredens.

    Hij wou eigenlijk een fun-folkbandje opstarten (lekker spelen, zonder de optredens en prestatie druk), maar tot nu toe bestaat die nog maar uit 2 mensen (pie en ik) dus daar is niet veel van gekomen.
    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Ruig spul Empty Re: Ruig spul

    Bericht van Linda do 04 jun 2009, 07:46

    Ben hard aan het studeren haha nog even geduld zegt bandlid nr. 3 whahah ! Nee hoor grapje....duurt nog een jaar of tien en dan ben ik vast wel mak inmiddels......

    Jammer van dat bandje Hanna, maar zo gaat het helaas wel vaker.....er komen vrouwen bij, kinderen, ander bezigheden, werk....en dan ontstaat er vaak wat wrijving maar het blijft jammer. Ik zat bij een drive-inn show die door heel noord en zuid nl. ging en utrecht etc...het westen. Altijd snachts en in het weekend op pad, daar kregen we ook van die wrijvingen. Ik niet...ik was vrijgezel....maar dan weer een bedreiging natuurlijk voor de getrouwde mannen die erbij zaten....pfff..heb er nog nooit 1 met 1 vinger aangeraakt.
    Hanna
    Hanna


    Aantal berichten : 1536
    Woonplaats : Bedburg-Hau

    Ruig spul Empty Re: Ruig spul

    Bericht van Hanna do 04 jun 2009, 08:16

    Tja tis nogal een verhaal. Toen ik bij pieke kwam was de toenmalige band uit elkaar gevallen. Samen met Pieke hebben we een andere naam verzonnen en samen met 2 van de vorige bandleden bandje opgezet. Ik reed practisch altijd, zorgde voor de merchandise, maakte de foto's, was gitaar en zang rowdy en alles andere wat nog moest gebeuren daar hielp ik aan mee. Toen veranderde de samenstelling van de band langzaam en kwamen de mensen die ze nu ook nog hebben. In begin ging dit heel goed. Kon met iedereen goed opschieten, hielp hun ook mee met opbouwen ect. Toen had één van de bandleden een feest en ik mocht niet komen omdat zijn vriendin dat niet wou :'confuus: ik zou haar avond verpesten (ze ging al een tijdje mee met optredens en nooit iets aan gemerkt) Iedereen vond het raar en sindsdien is de relatie tussen haar en mij nooit meer goedgekomen. Vriendlief van haar trok steeds meer haar kant uit idem ook andere bandleden en ze kregen allemaal dus iets tegen mij. Ook het feit dat ik veel deed voor de band werd niet gewaardeerd en pieke kon me tijdens elke repetie gaan verdedigen.

    Tja dat en dus ook de andere zaken maakte dat pieke de band verlaten heeft en sindsdien kan ik nu niet echt zeggen dat de band vooruit is gegaan whahah !
    De reviews zijn voornamelijk negatief.

    Maarja, de meesten zijn goed in hun eigen ding, maar kunnen niet naar het geheel kijken. Pieke zorgde ervoor dat alles op elkaar aansloot en bij elkaar paste. Nu willen ze ieder hun ding doen. En daarnaast hebben geen goede zanger meer... Achja, gesloten hoofdstuk. Maarja elke keer als je ze tegen komt vinden ze zichzelf zo goed puke
    Hanna
    Hanna


    Aantal berichten : 1536
    Woonplaats : Bedburg-Hau

    Ruig spul Empty Re: Ruig spul

    Bericht van Hanna do 04 jun 2009, 08:17

    Ik ben ook niet zo goed hoor.. tis alleen lastig repeteren lol! met deze afstanden
    GamblersCup
    GamblersCup


    Aantal berichten : 455
    Woonplaats : Lingen

    Ruig spul Empty Re: Ruig spul

    Bericht van GamblersCup do 04 jun 2009, 10:17

    Nu ben ik natuurlijk héél benieuwd naar de naam van de band...
    Hanna
    Hanna


    Aantal berichten : 1536
    Woonplaats : Bedburg-Hau

    Ruig spul Empty Re: Ruig spul

    Bericht van Hanna do 04 jun 2009, 17:37

    Ik heb richtprijzen erbij gezet.

    Gesponsorde inhoud


    Ruig spul Empty Re: Ruig spul

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do 16 mei 2024, 03:43