Het roer om in Duitsland

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het roer om is een forum voor nederlandse emigranten in Duitsland.

De beste wensen voor 2012 !

Laatste onderwerpen

» Reitsport in de Eifel
van marianne ma 30 sep 2013, 07:17

» Paarden hooi te koop
van Cariena wo 05 sep 2012, 09:48

» CORRECTIE ! !!!!!!!!!!Op 30 April 2012 worden alle duitse zenders alleen nog maar digitaal uitgezonden.
van Linda do 08 dec 2011, 08:50

» Dagblad van het Noorden: Nederlanders in Duitsland zijn parasieten.
van Linda vr 25 nov 2011, 19:09

» Opfok op het Gestüt Lehn
van Linda di 18 okt 2011, 17:37

» Grunderwerbsteuer wordt met ingang van 1 januari 2011 verhoogt
van Lehn_Herr wo 03 aug 2011, 18:24

» Eyecatcher! coole merensruin, bereden en betuigd.
van Linda do 30 jun 2011, 14:03

» Rocky te koop
van Hanna do 19 mei 2011, 13:53

» Diverse paardenspullen
van marianne do 12 mei 2011, 20:12

» Pferde Kaufvertrag
van Linda vr 08 apr 2011, 12:20

» Het is winter ....
van Lehn_Herrin wo 09 maa 2011, 11:29

» Hoofdstel uit Estland
van GamblersCup do 24 feb 2011, 16:30

» Vriezer bosch
van luve_rozes di 15 feb 2011, 07:18

» Welke kleur is uw keus voor Slot Lehn ? -- Welche Farbe für Schloss Lehn ist Ihre Wahl ?
van luve_rozes ma 14 feb 2011, 09:19

» Lusitano x Oldenburger merrie te koop
van ingeborg za 05 feb 2011, 20:14

Wie is er online?

Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 22. Dit aantal is bereikt op ma 27 nov 2017, 11:55.

Meest actieve berichtenplaatsers

Affiliates

Tropisch aquarium screensaver.... Forumh11
" "
" " Tropisch aquarium screensaver.... Image003
" " Tropisch aquarium screensaver.... Logoharmwending

5 plaatsers

    Tropisch aquarium screensaver....

    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Tropisch aquarium screensaver.... Empty Tropisch aquarium screensaver....

    Bericht van Linda zo 14 dec 2008, 22:07

    Voor degenen die ook gefascineerd zijn door de onderwaterwereld zoals ik en daarbij heerlijk kunnen ontspannen of hun flatscreen eens om willen toveren tot wat anders dan een TV hier een geweldige screensaver......





    Bijna niet van echt te onderscheiden. Zelfs de vissoorten zelf zoals de cichliden vertonen ook absoluut het gedrag wat bij hun soort hoort.....
    Jeanette
    Jeanette


    Aantal berichten : 4475
    Woonplaats : Rindern bei Kleve

    Tropisch aquarium screensaver.... Empty Re: Tropisch aquarium screensaver....

    Bericht van Jeanette ma 15 dec 2008, 18:36

    ziet er cool uit !!!!
    Petra
    Petra


    Aantal berichten : 3382
    Woonplaats : Bauernhof in Groß Berßen

    Tropisch aquarium screensaver.... Empty Re: Tropisch aquarium screensaver....

    Bericht van Petra ma 15 dec 2008, 19:46

    Hee zoeentje heb ik er ook opgehad...
    tot zoonlief hem zonodig vervangen moest door een of ander buitenaardsgebeuren...
    Tja en ik weet echt niet hoe dat veranderd moet worden... lol!
    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Tropisch aquarium screensaver.... Empty Re: Tropisch aquarium screensaver....

    Bericht van Linda ma 15 dec 2008, 20:36

    Ik vind het zo supermooi gemaakt he, ben daar helemaal gefascineert door. Is denk ik een afwijking van me. Ik was ook regelmatig te vinden in grote aquaria in dierentuinen en voor mijn eigen aquaria. Maar dat filmpje hierboven is maar een stukje....Die vissen doen niet 1 keer hetzelfde en toch is het maar een programmatje.

    Tjintja, je kunt bij je configuratie en beeldscherminstellingen je screensaver kiezen, of bildschirmschöner en die dan veranderen in 1 van de anderen die je hebt staan.

    Ik heb er meerdere, niet gekocht, de proefversies. Jan houdt me tegen anders kocht ik ze allemaal namelijk. Zeeaquarium, haaien in de oceaan, goudvissen, dolfijnen en dit tropische aquarium. In de keuken op de tv heb ik de hele tijd een openhaardvuur op staan op dvd voor de sfeer.....
    marianne
    marianne


    Aantal berichten : 1969

    Tropisch aquarium screensaver.... Empty Re: Tropisch aquarium screensaver....

    Bericht van marianne do 18 dec 2008, 07:29

    Ik heb hem er nu ook op maar als mn computer langer dan een kwartier niet gebruikt wordt loopt ie er op vast Evil or Very Mad
    Hummer
    Hummer


    Aantal berichten : 1227
    Woonplaats : bij Linda

    Tropisch aquarium screensaver.... Empty Re: Tropisch aquarium screensaver....

    Bericht van Hummer do 18 dec 2008, 18:28

    ja dat tegenhouden is goed gelukt No ze heeft ze dus toch gekocht Twisted Evil Evil or Very Mad
    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Tropisch aquarium screensaver.... Empty Re: Tropisch aquarium screensaver....

    Bericht van Linda do 18 dec 2008, 18:32

    Jullie hebben net als ik de gratis demoversie denk ik ? Dan moet je in je energieopties uitzetten dat je systeem in standby gezet gaat worden. Mijne loopt niet vast maar ik heb hem ook nog geen uur op staan. Het kan best zijn dat bij oudere computers of computers met weinig geheugen, grafisch en ram de boel zeg maar dichtslibt omdat het natuurlijk best wel een rekenwerk is om dit zo uit te blijven voeren constant wegens de hoge kwaliteit van de beelden en het is geen herhalend beeld.

    Ik heb gisteren op ebay trouwens voor een prikkie vier andere aquarium screensavers gescoort voor een prikkie. Een zee aquiarium, haaien en goudvis aquarium van dezelfde kwaliteit maar andere makers voor 4.99 gratis verzeldkosten. En een duitse versie voor 1 euro ! Het zijn we de originele en geen kopieen of gekraakte versies. Ik zal even een link plaatsen naar die ander straks, die zijn ook super en ook met gratis demo versie....

    Zucht..... Laughing ja voor een prikkie Jan, jij bent de ergste shopper van ons twee......
    Petra
    Petra


    Aantal berichten : 3382
    Woonplaats : Bauernhof in Groß Berßen

    Tropisch aquarium screensaver.... Empty Re: Tropisch aquarium screensaver....

    Bericht van Petra do 18 dec 2008, 20:13

    Leuk Hummer en Admin op dit forum...... lol! Zo krijg je nog eens huiselijke info!!! Very Happy Very Happy

    Is gaaf joh om zulke dingen goedkoop te scoren. Kun je 2x van genieten.
    1x dat je het goedkoop hebt kunnen kopen.
    2x van het prachtige beeldscherm.
    dus.....
    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Tropisch aquarium screensaver.... Empty Re: Tropisch aquarium screensaver....

    Bericht van Linda do 18 dec 2008, 23:52

    Wij kunnen altijd zo lekker kibbelen samen op vriendelijke manier haha...maar je hebt gelijk Tjinta, goedkoop maar goed scoren is dubbel genieten..... Jan heeft onlangs een benzinebladzuiger/blazer gekocht en een diamantglassnijder....

    Ik heb deze dus gekocht:
    Tropisch aquarium screensaver.... D_14

    Deze:

    Tropisch aquarium screensaver.... D_20

    en deze op 1 cd:
    Tropisch aquarium screensaver.... D_7

    En deze voor 1 euro...

    Tropisch aquarium screensaver.... 50167_2.jpg
    marianne
    marianne


    Aantal berichten : 1969

    Tropisch aquarium screensaver.... Empty Re: Tropisch aquarium screensaver....

    Bericht van marianne vr 19 dec 2008, 08:27

    Die van die haaien vind ik heel mooi.
    Ook al vind ik het enge beesten
    Jeanette
    Jeanette


    Aantal berichten : 4475
    Woonplaats : Rindern bei Kleve

    Tropisch aquarium screensaver.... Empty Re: Tropisch aquarium screensaver....

    Bericht van Jeanette vr 19 dec 2008, 19:11

    die met die haai is echt vet cool !!!!
    Petra
    Petra


    Aantal berichten : 3382
    Woonplaats : Bauernhof in Groß Berßen

    Tropisch aquarium screensaver.... Empty Re: Tropisch aquarium screensaver....

    Bericht van Petra vr 19 dec 2008, 20:04

    Ik ga voor de eerste. Goudvissen... leuk.
    Al doet de haai het ook goed vanwege de blauwe kleuren...

    Mmmm me toch maar eens verdiepen in de comp en kijken of ik die rare mannen die in mijn screensaver rondstampen kan verwijderen... Very Happy
    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Tropisch aquarium screensaver.... Empty Re: Tropisch aquarium screensaver....

    Bericht van Linda za 20 dec 2008, 22:10

    Wacht even, ik zet even de links neer waar je de gratsi demo's kunt downloaden die ik nu ook heb, die installeren zich automatisch en dan ben je je rare mannen kwijt.....

    De goudvissen......free download demo kiezen
    http://www.prolific.com/store/product.php?productid=4&cat=0&page=1&featured


    De haaien:

    http://www.prolific.com/store/product.php?productid=6&cat=0&page=1&featured

    Het zeeaquarium:

    http://www.prolific.com/store/product.php?productid=3&cat=0&page=1&featured

    En tot slot het tropische aquarium zoetwater wat ik het mooist gemaakt vind:

    http://www.dreamaquarium.com/download.html

    Nu kun je met deze demoversies wat lastige dingen tegenkomen maar dan maar even melden. Het licht gaat uit of zoiets of je heb geen achtergrond en maar twee vissen in beeld. Dat is een kwestie van instellingen...

    Gesponsorde inhoud


    Tropisch aquarium screensaver.... Empty Re: Tropisch aquarium screensaver....

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo 15 mei 2024, 23:57