Het roer om in Duitsland

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het roer om is een forum voor nederlandse emigranten in Duitsland.

De beste wensen voor 2012 !

Laatste onderwerpen

» Reitsport in de Eifel
van marianne ma 30 sep 2013, 07:17

» Paarden hooi te koop
van Cariena wo 05 sep 2012, 09:48

» CORRECTIE ! !!!!!!!!!!Op 30 April 2012 worden alle duitse zenders alleen nog maar digitaal uitgezonden.
van Linda do 08 dec 2011, 08:50

» Dagblad van het Noorden: Nederlanders in Duitsland zijn parasieten.
van Linda vr 25 nov 2011, 19:09

» Opfok op het Gestüt Lehn
van Linda di 18 okt 2011, 17:37

» Grunderwerbsteuer wordt met ingang van 1 januari 2011 verhoogt
van Lehn_Herr wo 03 aug 2011, 18:24

» Eyecatcher! coole merensruin, bereden en betuigd.
van Linda do 30 jun 2011, 14:03

» Rocky te koop
van Hanna do 19 mei 2011, 13:53

» Diverse paardenspullen
van marianne do 12 mei 2011, 20:12

» Pferde Kaufvertrag
van Linda vr 08 apr 2011, 12:20

» Het is winter ....
van Lehn_Herrin wo 09 maa 2011, 11:29

» Hoofdstel uit Estland
van GamblersCup do 24 feb 2011, 16:30

» Vriezer bosch
van luve_rozes di 15 feb 2011, 07:18

» Welke kleur is uw keus voor Slot Lehn ? -- Welche Farbe für Schloss Lehn ist Ihre Wahl ?
van luve_rozes ma 14 feb 2011, 09:19

» Lusitano x Oldenburger merrie te koop
van ingeborg za 05 feb 2011, 20:14

Wie is er online?

Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 22. Dit aantal is bereikt op ma 27 nov 2017, 11:55.

Meest actieve berichtenplaatsers

Affiliates

Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Forumh11
" "
" " Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Image003
" " Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Logoharmwending

+2
Hummer
Linda
6 plaatsers

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van Linda do 13 nov 2008, 23:39

    Ik bied vier verzorgpaarden aan te weten een Fjord, twee friese merries en een Belg. Er mag afhankelijk van de leeftijd van de verzorgsters met of zonder toezicht op gereden worden maar er moet ook als tegenprestatie meegeholpen worden met de dagelijkse verzorging en het werk in en om de stal wei en paard. Dus niet alleen poetsen en rijden.
    Alles is aanwezig qua zadels en hoofdstellen en een buitenrijbak van 20 x 50. Je kunt vanaf de wei direct het bos in zonder een weg over te steken.
    Alle paarden zijn bereden op de Belg na daar gaan we binnenkort mee beginnen. Geen van allen zijn springpaarden maar mogen wel eens een sprongetje maken af en toe.
    Neem voor meer info contact met mij op en kies je favoriet.....!

    Biete vier Pflegepferde: 1 Norweger, 2 Friesen Stute, und ein Belgische Kaltblut. Alle darfen geritten werden mit oder ohne erwachsene dabei nur wenn es klappt. Aber die Pferde mussen auch gepflegt werden so Arbeit im Stall und Weide gehört auch dazu. Nicht nur Spass und kein Arbeit, Spass komt nach der Arbeit. Sattel und Trense gibt es und auch ein Reitplatz von 20x 50 meter. Die Pferde stehen am rand von Wald und mann braucht nicht uber die Strasse zu reiten. Es sind keine Springpferde. Alle Pferde sind lieb ruhig und geritten und eine ist gefahren ausser der Belgische Kaltblutt. Mit der Kalblut fangen wir jetzt an.
    Für Information schick einfach en privat Nachtricht.
    Hummer
    Hummer


    Aantal berichten : 1227
    Woonplaats : bij Linda

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van Hummer vr 14 nov 2008, 18:17

    ik wil wel twee keer in de week meehelpen als je dat wilt , maar daar wil dan wel een uurtje les voor in de week. groetjes hummer.
    joke
    joke


    Aantal berichten : 1410
    Woonplaats : Emsbüren

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van joke vr 14 nov 2008, 20:42

    Linda werk aan de winkel!!! Maar dan kan je het nuttige ook met het aangename verenigen en dan zelf ook nog rijden. lol!
    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van Linda za 15 nov 2008, 19:27

    Haha die Hummer ! Twee keer in de week en uurtje ? Okee morgen dan misschien of ga je dan met een bakkie koffie de krant lezen. En op wie wil je dan ? Hummer is er nog niet klaar voor....
    joke
    joke


    Aantal berichten : 1410
    Woonplaats : Emsbüren

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van joke za 15 nov 2008, 19:39

    Welke Hummer of allebei de Hummers?? pig
    Hummer
    Hummer


    Aantal berichten : 1227
    Woonplaats : bij Linda

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van Hummer za 15 nov 2008, 19:42

    waaruithaal jij dat ik er nog niet klaar voor bent Shocked
    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van Linda za 15 nov 2008, 19:44

    Jan Hummer het paard is er nog niet klaar voor, die denkt dat hij er alleen maar is om te knuffelen erg hardhandig ook. Jan wel, heb je je rijbroek al gepast Jan ?
    Hummer
    Hummer


    Aantal berichten : 1227
    Woonplaats : bij Linda

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van Hummer za 15 nov 2008, 19:45

    Laughing he staroo is daaroo
    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van Linda za 15 nov 2008, 19:49

    Jan de enige dappere man die durft te posten.... cheers
    joke
    joke


    Aantal berichten : 1410
    Woonplaats : Emsbüren

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van joke za 15 nov 2008, 19:50

    Ja, ja vraag me niet hoe ik het gefikst heb en ik heb er ook uren over gedaan maar ik heb weer internet! Gisteravond was het ineens Schluss, heb heel de inhoud en weet niet wat voor een opties nog meer van de PC voorbij zien komen. Toch heb ik blijkbaar ineens de goede dingen aangeklikt . . . affraid
    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van Linda za 15 nov 2008, 19:51

    Vreemd he, ik had dat soms ook maar de laatste tijd helemaal geen problemen meer... even afkloppen.
    Jeanette
    Jeanette


    Aantal berichten : 4475
    Woonplaats : Rindern bei Kleve

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van Jeanette zo 16 nov 2008, 11:05

    Administrator schreef:Jan de enige dappere man die durft te posten.... cheers



    applaus voor hummer cheers cheers lol!

    als er een schaap over de dam is ?????
    Petra
    Petra


    Aantal berichten : 3382
    Woonplaats : Bauernhof in Groß Berßen

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van Petra zo 16 nov 2008, 19:06

    Hummer aan het rijden!!!! cheers
    Maar laat Hummertje nog maar even staan...
    Fries niet geschikt voor rijles??

    Hummer ik heb ook nog wel een lieve waar je op mag leren hoor!!! Very Happy
    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van Linda do 20 nov 2008, 22:45

    Moet wel een beetje een gewichtsdrager zijn hoor Tjinta, we zijn de slankste niet hier in Lorup. Jan kan wel op een van de friesen leren rijden, zeker op de oudste. Nadeel daarbij is dat Dorian echt heel fijn reageert op alles vind ik, buiten dat ze evengoed wat uit test. Ik heb Jan liever op een paard wat minder gevoelig is zeg maar. Sam was daar heel goed in trouwens. Die sloeg als een blad aan een boom om met een kind of beginner er op. Mar Dorian moet dat ook zijn is me verteld dus gewoon een ker uitproberen. Ben al lang blij dat het geen wegrenner of opzij springer is en geen bokker, dan kan Jan iig niet snel erg vallen ofzo. dat is mijn grootste angst, zijn rug.......het is perfect voor zijn rug als therapie gewoon in stap maar als hij valt dan kan hij juist ook flinke schade oplopen.
    Liesbeth
    Liesbeth
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 1585
    Woonplaats : Ost Großefehn

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van Liesbeth do 20 nov 2008, 22:52

    Jan is ook altijd welkom om op Bonnie te rijden hoor, daar heeft Roel ook op leren paardrijden lol!
    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van Linda vr 21 nov 2008, 09:11

    Wow, zn favoriete ras !
    Petra
    Petra


    Aantal berichten : 3382
    Woonplaats : Bauernhof in Groß Berßen

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van Petra vr 21 nov 2008, 13:06

    Very Happy Tja tegen Duncan kan Monaco niet op.... Very Happy
    Mo is ongevoelig voor been, loopt niet als het echt niet hoeft.
    Kortom een goed beginners paard. De man van Myrdal leert nu op m rijden. Hij is ook niet een van de lichtsten.
    Nadeel van Mo echter is dat hij een tuigerbasis heeft.. gooit dus in draf hoger op. Als je op hem leert lichtrijden, kun je dat op alle paarden. Very Happy
    Liesbeth
    Liesbeth
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 1585
    Woonplaats : Ost Großefehn

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van Liesbeth vr 21 nov 2008, 13:13

    Ehh, ik ga Duncan echt niet aanbieden als leerpaard lol! Tenzij je wilt leren rodeorijden. Maar op Bonnie kan iedereen leren rijden en ze gooit ook niet hoog op Wink
    Petra
    Petra


    Aantal berichten : 3382
    Woonplaats : Bauernhof in Groß Berßen

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van Petra vr 21 nov 2008, 13:25

    Achhhh ik bedoelde natuurlijk ook Bonnie....solly....

    Rodeo, is natuurlijk grappig maar neuh....laten we dat maar niet proberen.

    Ik heb vandaag trouwens super gereden.
    Op het paard van mijn vriendin een 1,82 grote Hannoveraan.
    Ik deed zowat in mijn broek van angst. Echt waar.
    Verdorie dacht ik kom op hé! Wilde al bijna weer afstappen.
    Heb mezelf toch in de kladden gegrepen en vermanend toegesproken.
    Zwergie (ja ja grapje... zwerg van 1.82) was natuurlijk zelf ook aardig opgewonden door mijn zenuwen..
    Maar gaandeweg werden we beiden rustiger en ging het steeds beter.
    Ik mag m bij gaan rijden...
    Is toch eigenlijk de hammer of niet dan. Heeft 6 paarden op stal staan en gaat op een ander paard rijden.
    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van Linda za 22 nov 2008, 22:33

    Haha....Tjinta een bijrijdpaard erbij bij alle paarden.

    Mo klinkt ook ideaal trouwens en ik vind tuigers mooie paarden trouwens. Ik wist niet dat die hoog opgooide. Ik dacht altijd dat paarden die voor wagens liepen juist niet hoog opgooiden. Verkeerd gedacht dan. Ik heb 1 keer op het paard van Renske gereden, nou ja gereden, uitgeprobeerd en die gooide voor mijn gevoel hoog op. Wat was dat wennen in draf zeg. Maar ik zelf heb zo lang niet echt goed gereden dat ik zowiezo weer mijn schwung moet vinden lijkt wel. Dat kan in een uur gebeurd zijn in principe maar het weer zit even niet mee nu.

    Gesponsorde inhoud


    Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben Empty Re: Verzorgpaarden Aangeboden Pflegepferde zu vergeben

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo 15 mei 2024, 23:16