Het roer om in Duitsland

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het roer om is een forum voor nederlandse emigranten in Duitsland.

De beste wensen voor 2012 !

Laatste onderwerpen

» Reitsport in de Eifel
van marianne ma 30 sep 2013, 07:17

» Paarden hooi te koop
van Cariena wo 05 sep 2012, 09:48

» CORRECTIE ! !!!!!!!!!!Op 30 April 2012 worden alle duitse zenders alleen nog maar digitaal uitgezonden.
van Linda do 08 dec 2011, 08:50

» Dagblad van het Noorden: Nederlanders in Duitsland zijn parasieten.
van Linda vr 25 nov 2011, 19:09

» Opfok op het Gestüt Lehn
van Linda di 18 okt 2011, 17:37

» Grunderwerbsteuer wordt met ingang van 1 januari 2011 verhoogt
van Lehn_Herr wo 03 aug 2011, 18:24

» Eyecatcher! coole merensruin, bereden en betuigd.
van Linda do 30 jun 2011, 14:03

» Rocky te koop
van Hanna do 19 mei 2011, 13:53

» Diverse paardenspullen
van marianne do 12 mei 2011, 20:12

» Pferde Kaufvertrag
van Linda vr 08 apr 2011, 12:20

» Het is winter ....
van Lehn_Herrin wo 09 maa 2011, 11:29

» Hoofdstel uit Estland
van GamblersCup do 24 feb 2011, 16:30

» Vriezer bosch
van luve_rozes di 15 feb 2011, 07:18

» Welke kleur is uw keus voor Slot Lehn ? -- Welche Farbe für Schloss Lehn ist Ihre Wahl ?
van luve_rozes ma 14 feb 2011, 09:19

» Lusitano x Oldenburger merrie te koop
van ingeborg za 05 feb 2011, 20:14

Wie is er online?

Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 22. Dit aantal is bereikt op ma 27 nov 2017, 11:55.

Meest actieve berichtenplaatsers

Affiliates

Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Forumh11
" "
" " Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Image003
" " Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Logoharmwending

+2
vera
Liesbeth
6 plaatsers

    Een digitaal schilderij van je favoriete foto?

    Liesbeth
    Liesbeth
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 1585
    Woonplaats : Ost Großefehn

    Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Empty Een digitaal schilderij van je favoriete foto?

    Bericht van Liesbeth do 05 aug 2010, 12:54

    --> Digitaal schilderij <--

    Het is nu mogelijk om een digitaal schilderij van je dierbare foto te laten maken. Dit kan van een paard, hond of kat zijn. Zelfs van een overleden huisdier dus. Ook kan ik meerdere dieren op één portret plaatsen.

    Ik heb hiervoor een goede foto in een hoge resolutie nodig (de achtergrond maakt niet uit). Ik bewerk de foto met diverse technieken en vervolgens wordt deze afgedrukt op linnen. Hierdoor ontstaat een bijna niet van echt te onderscheiden schilderij, heel speciaal, ook als kado!

    Prijsvoorbeeld (bij één dier)

    Formaat Prijs
    20 x 30 cm € 37,-
    40 x 40 cm € 48,-
    50 x 70 cm € 60,-
    60 x 90 cm € 70,-

    Bij elk volgend dier komt er € 20,- bij. Uiteraard zijn er meer formaten mogelijk, neem hiervoor even contact met mij op.

    Voorbeelden:
    Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Wp92b2fb5d_0f
    Detail van een ander schilderij:
    Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Wp1e8a6677_0f


    Laatst aangepast door Liesbeth op do 05 aug 2010, 17:18; in totaal 1 keer bewerkt
    vera
    vera


    Aantal berichten : 6170
    Woonplaats : Rastdorf

    Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Empty Re: Een digitaal schilderij van je favoriete foto?

    Bericht van vera do 05 aug 2010, 15:52

    Leuk Liesbeth! Wij hebben zo'n schilderij van de Nachbarn cadeau gekregen - vaqn een foto van ons huis. Ik vind het nog steeds heel apart.
    Petra
    Petra


    Aantal berichten : 3382
    Woonplaats : Bauernhof in Groß Berßen

    Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Empty Re: Een digitaal schilderij van je favoriete foto?

    Bericht van Petra ma 09 aug 2010, 08:15

    Komt de tong me bekend voor Liesbeth???

    Ik vind het echt prachtig! En een opdracht krijg je zeker nog van mij!
    Caroline
    Caroline


    Aantal berichten : 2656

    Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Empty Re: Een digitaal schilderij van je favoriete foto?

    Bericht van Caroline ma 09 aug 2010, 11:56

    Lies, leuk! Wij hebben 1 van onze trouwfoto's op die manier laten afdrukken, kregen we van de fotograaf aangeboden.
    vera
    vera


    Aantal berichten : 6170
    Woonplaats : Rastdorf

    Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Empty Re: Een digitaal schilderij van je favoriete foto?

    Bericht van vera ma 16 aug 2010, 18:15

    Heb je hier nu extra veel opdrachten door Liesbeth?
    Liesbeth
    Liesbeth
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 1585
    Woonplaats : Ost Großefehn

    Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Empty Re: Een digitaal schilderij van je favoriete foto?

    Bericht van Liesbeth ma 16 aug 2010, 19:27

    Ik ben op dit moment met een opdracht bezig, die wil haar paard graag op plexiglas, dus moet nog uitzoeken hoe dat werkt Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Icon_lol En ik heb 2 hondjes in aanvraag staan, gaat best leuk dus! Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Icon_cheers
    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Empty Re: Een digitaal schilderij van je favoriete foto?

    Bericht van Linda ma 16 aug 2010, 22:28

    Op plexglas ? Hoe moet ik me dat voorstellen en wat is het mooie daarvan of het nuttige ? Very Happy

    Weet je, ik vind zulke dingen hardstikke mooi om te zien maar ik ben wat dat betreft een muts...mijn honden en paarden passen niet bij mijn interieur ahum....daar moet alles op elkaar afgestemd zijn erg he.... Maar dit kun je toch ook met andere foto's doen zoals van het strand toen of met die vogels etc ... Dat lijkt me ook heel mooi om op die manier te doen.
    luve_rozes
    luve_rozes


    Aantal berichten : 2049

    Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Empty Re: Een digitaal schilderij van je favoriete foto?

    Bericht van luve_rozes di 17 aug 2010, 07:06

    Huh? Hangt toch van de gemaakte foto's af, Lin? Sepia?
    Liesbeth
    Liesbeth
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 1585
    Woonplaats : Ost Großefehn

    Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Empty Re: Een digitaal schilderij van je favoriete foto?

    Bericht van Liesbeth di 17 aug 2010, 10:57

    En het hangt van je achtergrond af en die is dus aan te passen Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Icon_wink Dat is dus ook de reden dat het paard op plexiglas moet, de achtergrond is dan blanco, helemaal doorschijnend. Waar ze het schilderij dan ook ophangen, hij past altijd bij het interieur.
    Linda
    Linda
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 4306
    Woonplaats : Lorup, Duitsland

    Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Empty Re: Een digitaal schilderij van je favoriete foto?

    Bericht van Linda di 17 aug 2010, 12:57

    Idd, daarom heb ik die Sepiaroos in de slaapkamer, roos is landhuisstijl en dan iets moderner in dit geval, past bij de muurkleur en de slaapkamermeubels..... Embarassed Ik zie daar geen Hummer hangen haha...alhoewel....als ie nou voor de ploeg liep past het ook wel en dan sepia. Very Happy
    Nou wie weet...ik bedenk vast nog wel ooit iets....als er weer iets af is...

    Okee op die manier dus met een blanco achtergrond, daar kun je veel kanten meer op dan..... Dat zal dan denk ik zeefdruk worden op plexiglas. Of je neemt twee iets dunnere platen, snijdt het netjes uit en doet de foto daar tussen en met schroevjes vast zetten op vier punten...... dan kan ze het ook makkelijk afstoffen of schoonmaken met een doek. 1 enkele zeefdruk is denk ik best prijzig namelijk.

    Gesponsorde inhoud


    Een digitaal schilderij van je favoriete foto? Empty Re: Een digitaal schilderij van je favoriete foto?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do 28 maa 2024, 16:50