Het roer om in Duitsland

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het roer om is een forum voor nederlandse emigranten in Duitsland.

De beste wensen voor 2012 !

Laatste onderwerpen

» Reitsport in de Eifel
van marianne ma 30 sep 2013, 07:17

» Paarden hooi te koop
van Cariena wo 05 sep 2012, 09:48

» CORRECTIE ! !!!!!!!!!!Op 30 April 2012 worden alle duitse zenders alleen nog maar digitaal uitgezonden.
van Linda do 08 dec 2011, 08:50

» Dagblad van het Noorden: Nederlanders in Duitsland zijn parasieten.
van Linda vr 25 nov 2011, 19:09

» Opfok op het Gestüt Lehn
van Linda di 18 okt 2011, 17:37

» Grunderwerbsteuer wordt met ingang van 1 januari 2011 verhoogt
van Lehn_Herr wo 03 aug 2011, 18:24

» Eyecatcher! coole merensruin, bereden en betuigd.
van Linda do 30 jun 2011, 14:03

» Rocky te koop
van Hanna do 19 mei 2011, 13:53

» Diverse paardenspullen
van marianne do 12 mei 2011, 20:12

» Pferde Kaufvertrag
van Linda vr 08 apr 2011, 12:20

» Het is winter ....
van Lehn_Herrin wo 09 maa 2011, 11:29

» Hoofdstel uit Estland
van GamblersCup do 24 feb 2011, 16:30

» Vriezer bosch
van luve_rozes di 15 feb 2011, 07:18

» Welke kleur is uw keus voor Slot Lehn ? -- Welche Farbe für Schloss Lehn ist Ihre Wahl ?
van luve_rozes ma 14 feb 2011, 09:19

» Lusitano x Oldenburger merrie te koop
van ingeborg za 05 feb 2011, 20:14

Wie is er online?

Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 22. Dit aantal is bereikt op ma 27 nov 2017, 11:55.

Meest actieve berichtenplaatsers

Affiliates

Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels! Forumh11
" "
" " Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels! Image003
" " Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels! Logoharmwending

+4
Jeanette
ingeborg
Hanna
gerda
8 plaatsers

    Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels!

    gerda
    gerda


    Aantal berichten : 4006
    Woonplaats : Geeste-Dalum

    Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels! Empty Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels!

    Bericht van gerda do 11 jun 2009, 07:18

    Als er genoeg mensen zijn die dit leuk vinden meld dat dan even voor vrijdagmiddag.
    Op 2 juli komt Jannemarie Frowijn voor de derde keer bij Merlin die een flink aantal oude blokkades in haar rug had. Grote oorzaak verkeerd zadel bij de vorige eigenaren.

    Naar aanleiding van het zadeltopic van Linda kwam het in mij op dat het misschien wel leuk is om te vragen of Jannemarie een worshop hier wil geven dan. Er kwamen wat vragen in het topic naar voren waarop zij de antwoorden wellicht weet.

    Ik moet zeggen dat ik de behandeling van haar sowieso erg indrukwekkend vind elke keer.
    Onvoorstelbaar dat een behandeling die voor het oog "niets" voorstelt( alleen de reactie van het paard is soms heftig terwijl ze "niets" doet) , zoveel doet voor een paard.
    Ik ben er altijd een uurtje stil van na zo'n behandeling.
    En Merlin is er een heel ander paard door geworden.

    Dus laat even weten of je aanwezig wilt zijn, waarschijnlijk vraagt ze een kleine vergoeding maar dat horen jullie dan nog.
    Hanna
    Hanna


    Aantal berichten : 1536
    Woonplaats : Bedburg-Hau

    Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels! Empty Re: Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels!

    Bericht van Hanna do 11 jun 2009, 10:43

    Jammer, je woont nog steeds Wink veel te ver weg....
    gerda
    gerda


    Aantal berichten : 4006
    Woonplaats : Geeste-Dalum

    Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels! Empty Re: Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels!

    Bericht van gerda do 11 jun 2009, 10:59

    Ja sorry dat snap ik! Maar we zullen uitgebreid verslag doen!
    ingeborg
    ingeborg
    Moderator All Topics
    Moderator All Topics


    Aantal berichten : 878
    Woonplaats : Nordhorn

    Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels! Empty Re: Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels!

    Bericht van ingeborg do 11 jun 2009, 12:44

    2 juli is op een donderdag....ik moet even kijken of ik echt kan, maar aan het werk ben ik dan toch niet meer.... cheers
    Jeanette
    Jeanette


    Aantal berichten : 4475
    Woonplaats : Rindern bei Kleve

    Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels! Empty Re: Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels!

    Bericht van Jeanette do 11 jun 2009, 15:30

    zou leuk en leerzaam zijn gerda !
    maar ik kan helaas niet , vooral omdat in vandaag definitief
    gehoord heb dat ik de nieuwe klant rituals mee op ga starten .
    en dat is dan nl de eerste week


    Laatst aangepast door Jeanette op do 11 jun 2009, 15:31; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typ fout)
    Petra
    Petra


    Aantal berichten : 3382
    Woonplaats : Bauernhof in Groß Berßen

    Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels! Empty Re: Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels!

    Bericht van Petra do 11 jun 2009, 19:33

    Ik kom graag hoor Ger, voor mij hoeft het niet echt een workshop te zijn aangezien ik het al mee gemaakt heb bij Ardino en Merlin.
    vera
    vera


    Aantal berichten : 6170
    Woonplaats : Rastdorf

    Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels! Empty Re: Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels!

    Bericht van vera do 11 jun 2009, 19:41

    Yep, ik kan geloof ik wel - even afhankelijk van wat de tandarts allemaal wil... Dus in principe kom ik.
    Liesbeth
    Liesbeth
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 1585
    Woonplaats : Ost Großefehn

    Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels! Empty Re: Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels!

    Bericht van Liesbeth do 11 jun 2009, 20:35

    Sorry, ik ga dat niet redden op de fiets Wink Maar wil inderdaad wel graag een uitgebreid verslag lezen, heel interessant!
    ingeborg
    ingeborg
    Moderator All Topics
    Moderator All Topics


    Aantal berichten : 878
    Woonplaats : Nordhorn

    Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels! Empty Re: Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels!

    Bericht van ingeborg vr 12 jun 2009, 06:05

    Ik kom, misschien gaat mijn stiefdochter ook mee, die verstaat wel een beetje nederlands.
    vera
    vera


    Aantal berichten : 6170
    Woonplaats : Rastdorf

    Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels! Empty Re: Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels!

    Bericht van vera vr 12 jun 2009, 17:29

    Kinderachtig Liesbeth! clown
    Ik kan definitief toezeggen hoor - ben erbij.

    Leuk dat je 'stiefdochter' mee misschien meekomt Ingeborg. En als ze het niet kan volgen dan gaan we gezamelijk aan het vertalen.
    @ Darinka
    @ Darinka


    Aantal berichten : 1552

    Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels! Empty Re: Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels!

    Bericht van @ Darinka vr 12 jun 2009, 18:14

    Ohh....had er graag bij geweest, maar donderdag moet ik gewoon werken. Vrij nemen is op dit moment ff geen optie. Jammer.
    vera
    vera


    Aantal berichten : 6170
    Woonplaats : Rastdorf

    Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels! Empty Re: Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels!

    Bericht van vera vr 12 jun 2009, 18:17

    Gerda - is het geen optie om te verzetten naar een weekend? Dan kunnen de werkenden onder ons (hou mij er maar buiten) misschien wel komen?
    gerda
    gerda


    Aantal berichten : 4006
    Woonplaats : Geeste-Dalum

    Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels! Empty Re: Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels!

    Bericht van gerda vr 12 jun 2009, 20:02

    Kan dat even met Jannemarie overleggen, ze is al eens op een zaterdag geweest dus....
    Ik ga mijn best doen.

    Gesponsorde inhoud


    Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels! Empty Re: Bij voldoende annimo: 2 juli a.s. workshop Osteopathie bij paarden! Onderwerp Zadels!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do 28 maa 2024, 19:14